maandag 7 juli 2008

|0093

Do Re Mi.

De afgelopen week heb ik voor de allereerste keer in mijn leven een fíjn kamp meegemaakt. En ik kan u zeggen: het was geweldig. We dansten door de zee terwijl we 'Met de jeep door het oerwoud' en K3 zongen, bezorgden waarschijnlijk heel wat leerkrachten hoofdpijn en verbranden zo erg dat onze benen net cassis leken. Wat we als aperitief kregen. Dat onze leerkrachten van 'Foute' nummers horen, bleek tijdens het Swingpaleis de laatste avond, waar we met z'n allen uit volle borst op de banken stonden te zingen. Jammer genoeg bleken die banken dan niet zo stevig, maar goed.

"Ik heb je gemist", zei hij toen ik thuiskwam en ik hem na zeven dagen eindelijk weer kon knuffelen. We hadden gesms't, aan vijfenzeventig cent per sms'je, maar in het écht zeg je zo'n dingen toch nog beter. "Ik ben blij dat ik je terugzie", zei ik in zijn oor en glimlachte in zijn haren. En neuriede heel stil een kinderliedje, om het vakantiegevoel nog even vast te houden.

0 reacties:

 
design by suckmylolly.com