woensdag 2 april 2008

|0059

Alles is liefde.

Daarnet ontdekte ik heel diep in mijn instellingen dat jullie helemaal niet kunnen reageren. Vergeef mij die verschrikkelijke fout - ik heb het meteen rechtgezet en als blogger een beetje braaf is, kunnen jullie nu allemaal zeggen wat jullie denken. Indien niet, verwijs ik u door naar mijn zeer geweldige persoonlijke secretaresse (aka mijn mailbox), altijd te bereiken op ann punt wolkenmeisje at hotmail punt com.

En uiteraard verwacht ik dat jullie dat commentvakje nu meteen gaan uitproberen. Dank bij voorbaat.

2 reacties:

Anoniem zei

Aha. Ik heb dat stiekem al een paar keer willen melden, maar ben het telkens weer vergeten. Bij deze dus: Ik kon niet reageren! Maar ik kom wel trouw elke dag even kijken of er al iets nieuws is.
xx

Anoniem zei

*probeert uit* Ik had ook al een paar keer geprobeerd, maar ik dacht dat het niet anders kon :P

 
design by suckmylolly.com