woensdag 23 april 2008

|0068

Accidentally in love.

(Dan houden we het op Iemand. Zijn klachten zijn voor jullie ;-))

Ik dacht aan onze vervangster voor wiskunde, van wie we al twee weken geen les meer gehad hebben, omdat ze ziek is, en die al een maand en een half op school is. We hebben haar al vier keer gezien, denk ik. Ik vroeg me af hoe ziek ze was - en bladerde door mijn map wiskunde om de oefening die twee weken geleden af moest zijn te maken. Sinussen zijn mijn sterkste kant niet. Wiskunde is mijn sterkste kant niet.

"Je bent gek dat je dat maakt", zegt Ina voor ze de oefening begint uit te leggen. Ze voegt er nog aan toe dat ik beter mijn Latijnse woordjes zou maken. Dat heb ik al in ons uur studie gedaan. Iemand komt erbij zitten en vraagt zich af waar we zo moeilijk over doen. "Jou, als je niet oppast", mompelt Ina en worstelt met het verschil tussen de Overstaande en Aanliggende Rechthoekszijde. (Wie verzĂ­nt zoiets ook?!) "Daag", is zijn antwoord en hij gaat weer weg.

Een halve minuut later een zacht getril in mijn broekzak. [AB] is de aanliggende en [BC] is de overstaande zijde. Tot straks x

1 reacties:

Anoniem zei

Lievigheid ^^ *buigt zich met iets meer moed over haar eigen wiskundemap* Knuffel!

 
design by suckmylolly.com