donderdag 10 april 2008

|0062

Walk away.

Morgen zijn het de honderd dagen. Dat wil zeggen, op onze school toch. Blijkbaar zijn er scholen waar ze zo verstandig zijn geweest X-mos te vieren en er gewoon een show van te maken. Hier is er een (meestal slecht - in het 1e was het verschrikkelijk en vorig jaar zijn we zelfs niet gaan kijken) concert over de middag. Plus dat er natuurlijk gesmeten kan worden 's morgens.

Ik heb niets tegen 100dagen. Totáál niet. Zélfs niet als dat wil zeggen dat mijn vriendje over 100dagen dus afgestudeerd zal zijn en naar de unief kan. Misschien een beetje. Maar met bloem in je ogen en eieren op je voorhoofd (en als je pech hebt nog een tomaat in je jaszak ook) op school komen - daar zie ik de lol niet van in. Die 100dagen, ze kunnen me gestólen worden.

(En elke zesdejaar die het morgen nog maar waagt een ei naar me te richten, krijgt mijn POmap in zijn oog. Ge zijt gewaarschuwd.*)

*Voor enkele mensen wordt natuurlijk een uitzondering gemaakt. Maar zelfs dan - pas toch maar op.

1 reacties:

Anoniem zei

*zesdejaartje grijnst* Maar het zijn nog maar 70 dagen waarvan 35 les, dus jouw school is vaag :P Maar dat wist ik al :P

*knuft*

 
design by suckmylolly.com