vrijdag 11 april 2008

|0063

Walking way.

Na vandaag geen goed woord meer voor de honderd dagen. Echt, ik zweer het. Ik ben de ketchup en de eieren nog uit mijn haar aan 't wassen en de geur die aan de leerkrachtenkamer hangt, die wilt ge niet kennen. Ik vraag mij af hoe ze aan die mest gekomen zijn. Dat breng je niet zomaar in een zakje mee naar school - zoiets is gepland en georganiseerd. Maar goed, 'k ging daar dus niets over zeggen.(*)(**)


(*)Oké, nog een paar woordjes dan: Ik vind het verschrikkelijk, laag, zielig, achterbaks en VERACHTELIJK wat die klootzakskes van 't zesde gedaan hebben. Zeg dat ik het u gezegd heb.


Maar de zon scheen vandaag wel even en dat maakte wel iets goed. 't Concert viel trouwens wel mee. Maar ja.

(**)Voor zij die er echt echt echt echt echt niet aan uit kunnen: Ann zit inderdaad op dezelfde school als 't meisje dat haar verzonnen heeft. :-)

1 reacties:

Anoniem zei

*knuft* Nee, op die manier is er niets fijns aan...

 
design by suckmylolly.com