maandag 4 februari 2008

|0001

Yasmine - November


Welkom. Op wolkenmeisje punt punt punt en el. Mijn weblog, sinds vandaag. Het is mijn eerste weblog - wees een beetje geduldig met mij, ik zoek het uit. Allemaal. Deze log gaat over mij. Over Niemand en alle anderen, over mijn wolken en vlinders. Welkom. Ga zitten, neem een tas warme choco, spuit er heel wat slagroom op en wacht tot ik mijzelf voorgesteld heb.
Ik ben het Wolkenmeisje, maar ik luister ook naar Ann. Misschien iets minder, maar ik luister. Als ik niet met mijn hoofd in de wolken zit. Je vindt me daarboven in de lucht - altijd - en als dat op van die zelfzame momenten dan zou mislopen, kan je het nog altijd bij de boekenkast proberen. Ina weet mij ook altijd wel te vinden. Niemand ook, maar over Niemand praten we niet. Zoek me in elk geval niet in de Echt wereld, want daar zal je me niet vinden. Of misschien als ik over een examen wiskunde gebogen zit... Maar daar praten we natuurlijk ook niet over.
Ik leef in een fantasiewereld en laat mij daar ook alsjeblieft blijven. Dankjewel alvast. En verder... Kijk hier eens rustig rond, lees wat van mijn woorden en als het je bevalt, geef je maar een seintje. En anders - nou ja, dan kom je hier gewoon maar niet meer kijken want dat is het gemakkelijkst, neen?

0 reacties:

 
design by suckmylolly.com