maandag 4 februari 2008

|0025

Two lights.

Morgen schrijf ik over mijn oudejaarsavond, tot nu volstaat het te zeggen dat ik wou dat Belgskes ook oliebollen aten en... Dat was het wel. Ik houd van Oud & Nieuw, meer dan van Kerstmis. Tot morgen.

Drie kussen, een heel fijne avond en een geweldig 2008 gewenst. Ik hoop dat al jullie wensen mogen uitkomen, ookal is het een fictief persoon die jullie dat toewenst. Als 2007 bij jullie net zoals bij mij een niet zo geweldig jaar was, wens ik dat 2008 beter wordt, als 2007 op zich al meeviel, wens ik dat 2008 het overtreft. [Als 2007 al geweldig was, heb je volgens mij geen wensen nodig, want dan ben je voor het geluk geboren. Maar toch mijn beste wensen.].

Ik wens jullie een heel mooi jaar, veel lieve mensen, knuffels en steunende woorden, een lieve vriend of vriendin (voor zij die ernaar op zoek zijn, ik zet het er maar bij), goede resultaten op school, een goede gezondheid, veel geluk, plezier en liefde, oplossingen op problemen, niet te veel teleurstellingen, veel meevallers enzovoorts.

Aanvullen wat ontbreekt & schrappen wat niet past. Smak, smak & smak. Ann.

0 reacties:

 
design by suckmylolly.com